Menu na marzec

Luty był dla mnie trudnym miesiącem. Ogarnęło mnie uczucie zniechęcenia dosłownie do wszystkiego. Nie miałam ochoty na stanie w kuchni i eksperymentowanie, nawet mimo wcześniej przygotowanego menu nie wykazywałam inicjatywy do wykonania dań według wybranych przepisów. W tym miesiącu poszłam po najmniejszej linii oporu i gotowałam stare sprawdzone przepisy, które nie zawsze wizualnie nadawały się do publikacji.

W marcu postanowiliśmy wrócić do kuchni tajskiej. Na pewno przygotuje opublikowane już dania, jednak jest jeszcze kilka przepisów, które chciałabym spróbować. W planach jest też kilka dań na zamówienie między innymi grochówka czy pierogi ruskie.

Tydzień 10
  1. Roladki wieprzowe
  2. Zupa grochowa
  3. Ostro kwaśna zupa warzywna
  4. Podsmażane warzywne rozmaitości
  5. Ciasto mokka
Tydzień 11
  1. Kuchnia tajska
  2.  Podsmażane warzywne rozmaitości
Tydzień 12
  1. Kuchnia tajska
  2.  Noodle Wok
  3. Roladki z kurczaka na azjatycką nutę
Tydzień 13
  1. Kuchnia tajska
  2. Rosół z pierożkami wonton

Komentarze

Popularne posty