Menu na sierpień

Wracam ponownie do gry po prawie dwumiesięcznym urlopie od codziennego gotowania. Owszem coś tam przygotowałam, nawet efekty mojej pracy możecie zobaczyć w ostatnich postach.
Ze względu, że nie posiadam jeszcze grafika godzin pracy na następne tygodnie nie jestem w stanie podać Wam dokładnego menu na 4 tygodnie z góry. Pomysły na przygotowanie pysznych, szybkich posiłków zostały zapisane, zostaną podane jak tylko ogarnę się z grafikiem i nowymi obowiązkami.
Po prawie roku pobytu w domu na urlopie macierzyńskim wracam w poniedziałek do pracy. Na pełen etat. Dodatkowo pracę zarobkową muszę połączyć z studiami uzupełniającymi. Ciekawe wyzwanie przy dwójce małych dzieci.
Dzisiaj jestem Wam w stanie podać menu na następny tydzień (nie znam jeszcze grafiku, ale jestem sama w domu, dlatego mam zamiar  przygotować coś pod siebie). Pozostałe 3 tygodnie będą bardzo interesujące. Ja ustalam menu, ale to L. przygotowuje posiłki - jest na urlopie tatusiowym, więc przejmuje wszystkie obowiązki

Tydzień 31
  1. Zupa kapuściana na ostro
  2. Ugotowałam za dużo zupy kapuścianej ;-)
Tydzień 32
  1. Pęczak z pieczarkami
  2.  Spaghetti z cukinii ze szpinakiem
  3. Dorszowe kotlety mielone z kaszą jaglaną - nie przygotowałam żadnego obiadu
  4. Bakłażan z miętą- Noodle wok
  5. Jedno danie z ryby - Noodle wok
  6. Pasztet z cukinii - Warzywa na azjatycką nutę
  7. Kurczak z cukinią gotowany w zaprawie - Bakłażan faszerowany kaszą jaglaną
W następnym tygodniu będę podawać tylko te potrawy, które zostały przygotowane danego dnia. Zaplanowane menu leży na kuchennym blacie, ciekawe czy  uda mi się trzymać listy.

Tydzień 33
  1.  Kasza jaglana z warzywami - przepis do modyfikacji
  2. Noodle wok II
  3. Kasza jaglana na azjatycką nutę
  4. Tagliatelle na ostro - przepis do dopracowania 
  5. Pasztet z cukinii
  6. Kasza jaglana na azjatycką nutę
  7. Podsmażane warzywne rozmaitości 
Tydzień 34
  1.  Zupa grochowa
  2.  Placki z cukinii i twarogu
  3. Spaghetti
  4. Pieczone bakłażany z miętą
  5. Norweskie gołąbki


Tydzień 35
  1. Norweskie gołąbki
  2. Kolorowe spaghetti
  3. Norweski garnek warzywny
  4. Warzywny mix L.
  5. Tagliatelle z wędzonym łososiem
  6. Kurczak po prowansalsku

 

Komentarze

Popularne posty