Spaghetti alla carbonara

Ulubione danie mojego starszego syna to spaghetti. Od pewnego czasu próbuje przygotowywać spaghetti na różne sposoby tak, aby urozmaicić menu dzieci.




Składniki:
  1. 1 mała cebula, drobno posiekana
  2. 150 g boczku w małych kawałkach
  3. 100 ml śmietany kremówki
  4. 3 żółtka jajek, 
  5. trochę świeżo startego parmezanu
  6. trochę posiekanej zielonej natki pietruszki
  7. świeżo zmielony pieprz
  8. 1 - 2 łyżki oleju roślinnego
  9. sól 
  10. spaghetti, przygotowane według przepisu na opakowaniu
Wykonanie:
  1. Na dużej patelni rozgrzej olej. Dodaj cebulę i podsmaż, aż będzie miękka.
  2. Dodaj boczek i smaż razem kilka minut.
  3. Żółtka jajek wymieszaj razem z śmietaną i startym parmezanem. 
  4. Dodaj do cebuli i boczku.
  5. Posyp do smaku solą i pieprzem.
  6. Całość dodaj do świeżo ugotowanego makaronu, wymieszaj ostrożnie razem.
  7. Posyp posiekaną natką pietruszką przed podaniem.
,

Komentarze

  1. Wpadałam bo zainteresował mnie tytuł. Trochę makaroniara jestem więc nowe rzeczy mnie interesują. Zastanwaiam sie jednak, po przeczytaniu przepisu, czy nie chodzilo Ci jednak o przepis na włoskie "spaghetti alla carbonara"

    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję bardzo za zwrócenie uwagi, jakby nie było na dość istotny błąd, który powstał na dodatek z mojej nieuwagi.

      Pozdrawiam serdecznie
      Monika

      Usuń
  2. wielbiam dania z makaronem :) pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty